Пошуковий запит: (<.>A=Полюга С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Козин И. В. Фрагментарные модели для некоторых экстремальных задач на графах [Електронний ресурс] / И. В. Козин, С. И. Полюга // Математичні машини і системи. - 2014. - № 1. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2014_1_16 Предложены фрагментарные модели для 3-х классических экстремальных задач на графах: о вершинном покрытии, доминирующем множестве и о клике. Показана достижимость оптимальных решений этих задач в рамках фрагментарной модели. Предложены приближенные алгоритмы поиска решений этих задач на основе фрагментарной структуры.
|
2. |
Полюга С. Джерела становлення української морфологічної термінології [Електронний ресурс] / С. Полюга // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми української термінології. - 2014. - № 791. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPUT_2014_791_32 Відображено перші спроби викладу теорії морфології, формулювання змісту її основних понять та творення перших термінів для їх позначення в період появи перших слов'янських граматик XVI - XVII ст.
|
3. |
Полюга С. Концепти БАТЬКО-ОТЕЦЬ та СИН-ДИТИНА як архетипні релігійні символи у грецькому та українському текстах святого письма [Електронний ресурс] / С. Полюга // Studia linguistica. - 2014. - Вип. 8. - С. 249-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Stling_2014_8_43
|
4. |
Полюга С. М. Лінгвокультурологічна місія граматики "Адельфотес" у творенні теорії частин мови [Електронний ресурс] / С. М. Полюга // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2016. - Вип. 10(2). - С. 287-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2016_10(2)__57
|
5. |
Полюга С. М. Формування частиномовної теорії у науковій парадигмі античного світу [Електронний ресурс] / С. М. Полюга // Науковий вісник Чернівецького університету. Романо-слов'янський дискурс. - 2011. - Вип. 565. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_rsd_2011_565_29
|
6. |
Козин И. В. Фрагментарная структура и эволюционный алгоритм для задач прямоугольного раскроя [Електронний ресурс] / И. В. Козин, Е. В. Кривцун, С. И. Полюга // Вісник Запорізького національного університету. Фізико-математичні науки. - 2014. - № 2. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_mat_2014_2_10
|
7. |
Полюга С. Автентична позиція граматики "Адельфотес": виклики та перспективи [Електронний ресурс] / С. Полюга // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 3. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2018_3_5
|
8. |
Козин И. В. Фрагментарная модель размещения производства [Електронний ресурс] / И. В. Козин, С. И. Полюга, В. И. Сардак // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія : Фізико-математичні науки. - 2019. - Вип. 19. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtkm_fiz_mat_2019_19_8 Рассмотрена двумерная задача размещения производственных объектов в дискретной постановке. Показано, что дискретная задача размещения производства сводится к задаче покрытия графа звездами и имеет фрагментарную структуру. Для поиска приближенного решения задачи предложены модификация эволюционного алгоритма на перестановках с геометрическим оператором кроссовера и алгоритм муравьиной колонии на фрагментарной структуре. Приведены результаты численного эксперимента по сравнению алгоритмов.
|
9. |
Полюга С. И. Метод прыгающих лягушек для задачи о максимальной клике графа [Електронний ресурс] / С. И. Полюга // Питання прикладної математики і математичного моделювання. - 2020. - Вип. 20. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppmmm_2020_20_14
|
10. |
Бабкова О. О. Особливості формувального оцінювання навчальних досягнень учнів на онлайн-уроках [Електронний ресурс] / О. О. Бабкова, С. І. Полюга, К. В. Стадниченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 208. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_208_13
|